VOORSTELLING

Ledenbeheer ABVV West-Vlaanderen

De dienst ledenbeheer is verantwoordelijk voor het bijhouden van het leden bestand van het ABVV West-Vlaanderen. Zij zijn dus onder meer verantwoordelijk voor:
* het bijhouden van de administratieve gegevens van de leden van het ABVV West-Vlaanderen (adres, rekeningnummer, werkgever...)
* het innen van de bijdragen
* dat je regelmatig de Werker krijgt
* ...........
Het is dus belangrijk dat zij altijd op de hoogte zijn van je juiste "administratieve" toestand. Is er daarom een wijziging in je situatie (adres, rekeningnummer, werkgever, gestopt met werken, met pensioen, langdurig ziek...) laat het hen dan zeker weten.
Opgelet: Indien U werkloos wordt of met brugpensioen gaat, moet u zich PERSOONLIJK aanbieden bij onze werkloosheidsdienst. Indien U werkloos of bruggepensioneerd bent en U verandert van adres, gezinstoestand of bankrekening, moet U dit ook PERSOONLIJK komen aangeven bij onze werkloosheidsdienst. In dergelijke gevallen moet U immers een aantal officiële documenten laten invullen en ondertekenen.


Hier kun je de bijdragen terugvinden voor het jaar 2017